My IQOS logo

Problemen met je IQOS 3 Multi oplossen

Probeer onze online diagnostische tool waarmee u in een paar eenvoudige stappen een oplossing voor apparaatproblemen kunt vinden.

Klik om te starten

Heb je je toestel nog niet geregistreerd? Geen probleem, probeer gewoon een van de onderstaande opties voor probleemoplossing.

IQOS 3 Multi Battery Status

Je apparaat is mogelijk leeg

Soms kan het probleem een gebrek aan batterijvermogen zijn. Hier lees je hoe je kunt controleren of je apparaat volledig is opgeladen.

1. Druk op de knop op je IQOS 3 MULTI totdat de batterijlampjes aan de onderkant oplichten.. Als ze niet worden ingeschakeld, houd je de knop vier seconden ingedrukt totdat je het kleine lampje ziet branden. De batterijlampjes moeten blijven branden wanneer je opnieuw op de knop drukt.

2. Als je geen lampjes ziet, laad je IQOS 3 MULTI dan op door het deksel te sluiten en de officiële IQOS-wisselstroomadapter en -kabel minstens twintig minuten te gebruiken. Om je apparaat volledig op te laden, raden we je aan het vijfenzeventig minuten op te laden.

3. Je kunt zien wanneer het apparaat volledig is opgeladen, omdat de batterijstatuslampjes uitgaan.

We zijn tegenwoordig allemaal verbonden met verschillende apparaten, dus het opladen van je apparaat via je laptop is een handige manier om ervoor te zorgen dat je volledig vermogen hebt. Maar het is handig om te onthouden dat USB-poorten niet hetzelfde vermogen leveren als een stopcontact, dus we raden het laatste altijd aan

Bekijk de tutorial over het opladen van de batterij

Two people talking at a table bar, one smokes IQOS and the other uses his phone

Je IQOS 3 MULTI-apparaat resetten

Als je IQOS 3 MULTI volledig is opgeladen maar nog steeds niet werkt, is de volgende stap om hem te resetten.

Houd de knop op uw oplader ongeveer 10 seconden ingedrukt. Wanneer de lichten beginnen te doven, houdt u de knop nog twee seconden ingedrukt. Als u de knop loslaat, ziet u alle lampjes wit knipperen.

How to clean your IQOS 3 MULTI

Een goede poetsbeurt zou het antwoord kunnen zijn

Als je HEETS problemen geeft, of als je niet genoeg aerosol binnenkrijgt, heeft je IQOS 3 MULTI misschien een lenteschoonmaak nodig. Je schoonmaakhulpmiddel en schoonmaakstaafjes zijn de beste manier om je apparaat schoon te maken.

Een regelmatige reiniging met de juiste hulpmiddelen voorkomt problemen, maar het beste van alles is dat u ervoor zorgt dat je de smaakervaring krijgt die je kent.

Blue, grey and white IQOS 3 MULTI

Kun je je IQOS 3 MULTI niet opstarten?

Er kan wat resterende tabak in uw apparaat zitten. Om het te verwijderen, verwijder je de cap en gebruik je een reinigingsstaafje om het vlakke oppervlak naast de verwarmingskamer en de binnenkant van de dop schoon te maken. Als je dat allemaal hebt gedaan, zou je apparaat schoon en klaar voor gebruik moeten zijn.

IQOS 3 Multi temperature monitoring

Wat te doen als er een temperatuurprobleem is?

Je IQOS 3 MULTI werkt in een temperatuurbereik tussen 0° en 50° C. Als de temperatuur te hoog of te laag wordt, zie je mogelijk een rood lampje op je IQOS 3 MULTI-oplader, of een dubbele flits wanneer je op drukt. het.

Als je denkt dat je apparaat te warm is, breng het dan naar een koudere plek en laat het afkoelen. Als je denkt dat je apparaat te koud is, probeer het dan een minuutje tussen je handen te verwarmen.

IQOS 3 Multi broken blade - detail

Een gebroken mes of andere schade?

Het is mogelijk dat je apparaat een beschadigd verwarmingselement of andere fysieke schade heeft. Het verwarmingselement kan breken als je te veel kracht gebruikt bij het schoonmaken van de houder, dus zorg ervoor dat je deze voorzichtig schoonmaakt. En als je een HEETS-stick plaatst, vermijd dan om deze te draaien .

Als een van deze dingen je overkomt, willen we je apparaat zo snel mogelijk weer aan de praat krijgen. Ons klantenserviceteam leidt je door de stappen die nodig zijn om ervoor te zorgen dat je je IQOS-apparaat niet lang hoeft te missen.

Green and coppery IQOS 3 Multi kit on a working desk
Green and coppery IQOS 3 Multi kit on a working desk

Dat is niet alles. Er is meer nuttige informatie in onze IQOS 3 Multi User Guide.

Onze IQOS 3 MULTI-gebruikershandleiding laat je dieper ingaan op hoe je apparaat werkt en wat het kan doen.

IQOS 3 MULTI-gebruikershandleiding

Hebben we iets niet behandeld?

Je kunt ons op verschillende manieren bereiken
Elke dag bereikbaar van 10:00 tot 19:00

  • Live chat icon

    Live ondersteuning

    Chat met onze IQOS-experts
    voor de snelste reactie


    Start met chatten
  • Like button icon
    Facebook-ondersteuning

    Stel je vraag en we nemen
    zo snel mogelijk contact met je op


    Vraag via Facebook
  • Speaker icon
    Twitter-ondersteuning

    DM ons je vragen en we nemen
    zo snel mogelijk contact met je op


    Vraag via twitter
  • Email icon
    Stuur ons een e-mail

    Schrijf ons.
    Onze inbox is nooit te vol


    E-mail ons
  • Phone icon
    Bel ons

    Onze telefonische ondersteuningslijn
    verbindt je rechtstreeks met een IQOS-expert


    0800 9900000
Dit product is niet risicovrij en levert bij gebruik met tabaksticks de verslavende stof nicotine af. Alleen voor volwassenen.
  • Nederlands

Vul je geboortedatum in en bevestig dat je een volwassen gebruiker bent van nicotine- of tabaksproducten.

BEVESTIG

Sorry!
Deze website is alleen bedoeld voor gebruikers van nicotine- of tabaksproducten die ouder zijn dan 18 jaar.

We Care

Deze website geeft informatie over onze rookvrije producten. We hebben je leeftijd nodig om te controleren of je een volwassene in Nederland bent die anders door zou gaan met roken of nicotineproducten zou gebruiken. Onze nicotine- en tabaksproducten zijn geen alternatief voor stoppen met roken en zijn niet bedoeld als hulpmiddelen daarvoor. Ze zijn niet risicovrij. Ze bevatten nicotine, die verslavend is. Alleen bedoeld voor gebruik door volwassenen. Ga naar de pagina Belangrijke informatie van deze website voor meer informatie over risico's.