Bescherm uw IQOS tegen water, direct zonlicht en hitte. Laat uw IQOS niet langdurig op een warme plaats liggen, zoals in het interieur van een auto, omdat dit de batterij of elektronica kan beschadigen.
Zorg ervoor dat de houder helemaal droog is voordat u deze opnieuw op de lader aansluit.
Bij lage temperaturen kunt u mogelijke storingen voorkomen door deze kort in uw handen op te warmen.
Ze voldoen beide aan de veiligheidseisen voor consumentenelektronica van de EU, zoals aangegeven door de CE-markering (“in overeenstemming met de Europese regelgeving”) op de verpakking.
U kunt daarnaast ons IQOS Care Team contacteren via onderstaande kanalen, zij zullen de meest geschikte oplossing voor u vinden.
Live Support: Chat met ons
Facebook Support: IQOS Support Nederland
Twitter Support: @iqos_support_nl
Email: contact.nl@iqos.com
Bel Gratis: 0800 9900000 - Bereikbaar elke dag tussen 10u en 19u.
Als je een defect of barst opmerkt, moet je onmiddellijk stoppen met het gebruik van je IQOS en contact opnemen met IQOS Care.
Live Support: Chat met ons
Facebook Support: IQOS Support Nederland
Twitter Support: @iqos_support_nl
Email: contact.nl@iqos.com
Bel Gratis: 0800 9900000 - Bereikbaar elke dag tussen 10u en 19u.