Vul je geboortedatum in en bevestig dat je een volwassen gebruiker bent van nicotine- of tabaksproducten.

BEVESTIG

Sorry!
Deze website is alleen bedoeld voor gebruikers van nicotine- of tabaksproducten die ouder zijn dan 18 jaar.

We Care

Deze website geeft informatie over onze rookvrije producten. We hebben je leeftijd nodig om te controleren of je een volwassene in Nederland bent die anders door zou gaan met roken of nicotineproducten zou gebruiken. Onze nicotine- en tabaksproducten zijn geen alternatief voor stoppen met roken en zijn niet bedoeld als hulpmiddelen daarvoor. Ze zijn niet risicovrij. Ze bevatten nicotine, die verslavend is. Alleen bedoeld voor gebruik door volwassenen. Ga naar de pagina Belangrijke informatie van deze website voor meer informatie over risico's.

Je IQOS 2.4 weer
aan de praat krijgen

Probeer onze online diagnostische tool waarmee u in een paar eenvoudige stappen een oplossing voor problemen kunt vinden.

Is dit niet jouw apparaat? Selecteer hier een ander IQOS model.

IQOS 2.4 apparaat

Je apparaat is mogelijk leeg

  1. Druk één seconde op de knop op je IQOS 2.4-oplader. Je zou dan moeten zien dat de lampjes gaan branden. Als dat niet het geval is, houd je de knop nogmaals vier seconden ingedrukt.
  2. Zie je nog steeds geen licht? Laad je lader op met de IQOS AC-stroomadapter en kabel.
  3. Om te zien of je IQOS 2.4-houder is opgeladen, druk je op de knop op je lader als je houder erin zit. Als het ronde lampje aan de bovenkant van je lader verschijnt, ben je helemaal klaar voor gebruik, maar als het lampje knippert, wordt het apparaat opgeladen. Je kunt ook de houder verwijderen en controleren of het lampje brandt. Als dat zo is, is hij opgeladen en klaar voor gebruik.

Je IQOS 2.4-apparaat resetten

Als je IQOS 2.4 is opgeladen maar niet werkt, moet je hem mogelijk opnieuw instellen. Druk op de twee knoppen onder het batterijstatuslampje en laat vervolgens los. Als de vier statuslampjes groen zijn en de IQOS-houder en het reinigingslampje oranje, dan is de reset geslaagd.

Een goede poetsbeurt zou het antwoord kunnen zijn

Als je het moeilijk vindt om van je HEETS te trekken, heeft je IQOS 2.4 misschien een schoonmaakbeurt nodig. Gebruik onze reinigingstool en reinigingssticks voorzichtig om de opbouw van tabak te verminderen en ervoor te zorgen dat je de smaakervaring krijgt die je kent en waar je van houdt.

Lukt het niet om je IQOS 2.4-houder op te laden?

Als je IQOS 2.4-houder niet goed oplaadt, moeten de connectoren mogelijk worden schoongemaakt. Gebruik je reinigingsstaafjes om de houderconnectoren en de zakoplader schoon te maken, en je zou een verbetering moeten zien.

Wat te doen als er een temperatuurprobleem is?

Je IQOS 2.4 werkt het beste tussen 10° en 40° C. Als de temperatuur te hoog of te laag wordt, zie je mogelijk een rood lampje op je IQOS 2.4 PLUS-zaklader of een dubbele flits op het batterijstatuslampje wanneer je erop drukt.

Als je denkt dat je apparaat te warm is, ga dan naar een koudere plek en laat het afkoelen. Als je denkt dat je apparaat te koud is, probeer het dan een minuutje tussen je handen te verwarmen.

Een gebroken mes of andere schade?

Het verwarmingselement kan breken als je te veel kracht gebruikt bij het schoonmaken van de houder, dus zorg ervoor dat je het met zachte vingers schoonmaakt en vermijd het draaien van een HEETS-stick als je hem inbrengt.

Laat het ons weten als je apparaat beschadigd is. Ons klantenserviceteam helpt je om je apparaat weer aan de gang te krijgen of zorgt voor een vervanging als je je IQOS-apparaat niet lang hoeft te missen.

Extra ondersteuning voor jouw IQOS 2.4

Dat is niet alles! Er is nog meer handige informatie:

  • Live chat icon

    IQOS 2.4 Gebruikershandleiding

    Vind alle nuttige
    informatie voor uw apparaat


    Download PDF
  • Like button icon

    FAQs

    Vind hier makkelijk het
    antwoord op veelgestelde vragen


    Zie FAQs

Zijn wij iets vergeten?

Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.
Elke dag beschikbaar van 10:00 tot 19:00.

  • Live chat icon

    Live ondersteuning

    Chat met onze IQOS experts
    voor de snelste reactie


    Start live chat
  • Like button icon
    Facebook-ondersteuning

    Stel jouw vraag en we nemen
    zo snel mogelijk contact met je op!


    Bericht ons
  • Speaker icon
    Twitter-ondersteuning

    Dm ons jouw vragen en we nemen
    zo snel mogelijk contact met je op!


    Tweet ons
  • Email icon
    Stuur ons een e-mail

    We antwoorden
    zo snel mogelijk!


    E-mail ons
  • Phone icon
    Bel ons

    Onze telefonische ondersteuningslijn
    verbind je rechtstreekt met een IQOS expert.


    801 - 990 0000
Dit product is niet risicovrij en levert bij gebruik met tabaksticks de verslavende stof nicotine af. Alleen voor volwassenen.