Let op: deze website is bedoeld voor Netherlands; om ervoor te zorgen dat aan lokale wettelijke voorschriften wordt voldaan moeten we je doorsturen naar het land waar je je bevindt.
DOORGAANJe IQOS 2.4 weer
aan de praat krijgen
Probeer onze online diagnostische tool waarmee u in een paar eenvoudige stappen een oplossing voor problemen kunt vinden.
Is dit niet jouw apparaat? Selecteer hier een ander IQOS model.IQOS 2.4 apparaat
Je apparaat is mogelijk leeg
- Druk één seconde op de knop op je IQOS 2.4-oplader. Je zou dan moeten zien dat de lampjes gaan branden. Als dat niet het geval is, houd je de knop nogmaals vier seconden ingedrukt.
- Zie je nog steeds geen licht? Laad je lader op met de IQOS AC-stroomadapter en kabel.
- Om te zien of je IQOS 2.4-houder is opgeladen, druk je op de knop op je lader als je houder erin zit. Als het ronde lampje aan de bovenkant van je lader verschijnt, ben je helemaal klaar voor gebruik, maar als het lampje knippert, wordt het apparaat opgeladen. Je kunt ook de houder verwijderen en controleren of het lampje brandt. Als dat zo is, is hij opgeladen en klaar voor gebruik.
Je IQOS 2.4-apparaat resetten
Als je IQOS 2.4 is opgeladen maar niet werkt, moet je hem mogelijk opnieuw instellen. Druk op de twee knoppen onder het batterijstatuslampje en laat vervolgens los. Als de vier statuslampjes groen zijn en de IQOS-houder en het reinigingslampje oranje, dan is de reset geslaagd.
Ervaar je nog steeds problemen?Een goede poetsbeurt zou het antwoord kunnen zijn
Als je het moeilijk vindt om van je HEETS te trekken, heeft je IQOS 2.4 misschien een schoonmaakbeurt nodig. Gebruik onze reinigingstool en reinigingssticks voorzichtig om de opbouw van tabak te verminderen en ervoor te zorgen dat je de smaakervaring krijgt die je kent en waar je van houdt.
Ervaar je nog steeds problemen?Lukt het niet om je IQOS 2.4-houder op te laden?
Als je IQOS 2.4-houder niet goed oplaadt, moeten de connectoren mogelijk worden schoongemaakt. Gebruik je reinigingsstaafjes om de houderconnectoren en de zakoplader schoon te maken, en je zou een verbetering moeten zien.
Ervaar je nog steeds problemen?Wat te doen als er een temperatuurprobleem is?
Je IQOS 2.4 werkt het beste tussen 10° en 40° C. Als de temperatuur te hoog of te laag wordt, zie je mogelijk een rood lampje op je IQOS 2.4 PLUS-zaklader of een dubbele flits op het batterijstatuslampje wanneer je erop drukt.
Als je denkt dat je apparaat te warm is, ga dan naar een koudere plek en laat het afkoelen. Als je denkt dat je apparaat te koud is, probeer het dan een minuutje tussen je handen te verwarmen.
Ervaar je nog steeds problemen?Een gebroken mes of andere schade?
Het verwarmingselement kan breken als je te veel kracht gebruikt bij het schoonmaken van de houder, dus zorg ervoor dat je het met zachte vingers schoonmaakt en vermijd het draaien van een HEETS-stick als je hem inbrengt.
Laat het ons weten als je apparaat beschadigd is. Ons klantenserviceteam helpt je om je apparaat weer aan de gang te krijgen of zorgt voor een vervanging als je je IQOS-apparaat niet lang hoeft te missen.
Ervaar je nog steeds problemen?Extra ondersteuning voor jouw IQOS 2.4
Dat is niet alles! Er is nog meer handige informatie:
Zijn wij iets vergeten?
Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.
Elke dag beschikbaar van 10:00 tot 19:00.
-
Bel ons
Onze telefonische ondersteuningslijn
verbindt je rechtstreeks met een IQOS expert.
0800 - 990 0000