Vul je geboortedatum in en bevestig dat je een volwassen gebruiker bent van nicotine- of tabaksproducten.

BEVESTIG

Sorry!
Deze website is alleen bedoeld voor gebruikers van nicotine- of tabaksproducten die ouder zijn dan 18 jaar.

We Care

Deze website geeft informatie over rookvrije producten van Philip Morris International die uitsluitend bedoeld zijn voor volwassenen in Nederland die anders door zouden gaan met roken of nicotineproducten zouden gebruiken. Rookvrije producten zijn geen alternatief voor stoppen met roken en zijn niet bedoeld als hulpmiddelen daarvoor. Rookvrije producten zijn niet risicovrij en bevatten nicotine, die verslavend is. Ga naar de pagina Belangrijke informatie voor meer informatie over risico's

Problemen met je IQOS ILUMA ONE oplossen

Probeer onze online diagnostische tool waarmee u in een paar eenvoudige stappen een oplossing voor problemen kunt vinden.

Is dit niet jouw apparaat? Selecteer hier een ander IQOS model.
Welk onderdeel van uw
apparaat werkt niet?

Houder

Houder

IQOS ILUMA ONE Houder

Knipperend rood lampje

Laten we de volgende stappen proberen:

  • Step 1: Zorg ervoor dat er geen magneet in de buurt van het uiteinde van het apparaat is geweest waar een TEREA stick is geplaatst. Dit kan het apparaat beïnvloeden en een roodlichtfout veroorzaken.
  • Step 2: Voer een RESET uit: Houd de IQOS ILUMA ONE-knop 10 seconden ingedrukt (totdat de lampjes uitgaan). De RESET wordt na 10 seconden bevestigd wanneer je een trilling voelt.


Ervaar je nog steeds problemen?

Ervaring start niet (geen verwarming)

Laten we de volgende stappen proberen:

  • Step 1: Controleer het batterijniveau: Druk 1 seconde op de knop. Het apparaat moet nu gedurende 3 seconden witte lichten inschakelen om het batterijniveau weer te geven (1=25%, 2=50%, 3=75%, 4=vol).
  • Step 2: Als u geen lampje ziet, probeer dan het apparaat AAN te zetten door de knop 4 seconden ingedrukt te houden. Statuslampjes gaan langzaam AAN.
    RESET: houd de knop 10 seconden ingedrukt. De RESET wordt bevestigd nadat u een trilling voelt en u de knop kunt loslaten.
    Om ervoor te zorgen dat het apparaat is ingeschakeld en werkt: Steek een stick in en houd de knop 2 seconden ingedrukt en laat dan los. De lichten gaan langzaam AAN om aan te geven dat de verwarming werkt.


Ervaar je nog steeds problemen?

Er gaat geen licht AAN (bij indrukken)

Laten we de volgende stappen proberen:

  • Step 1: Laad de IQOS ILUMA ONE op met de door de fabrikant goedgekeurde stroomadapter. Als het apparaat diep is ontladen, kan het tot 15 minuten duren voordat er een lichtpatroon verschijnt.
  • Step 2: Als het opladen nog steeds niet lukt, controleer dan of de USB-verbindingen schoon zijn, zowel op het apparaat als op de door de fabrikant goedgekeurde voedingsadapter.
  • Step 3: Als de lichten alleen UIT gaan wanneer de IQOS ILUMA ONE losgekoppeld is, probeer het apparaat dan weer AAN te zetten door de knop 4 seconden ingedrukt te houden.
  • Step 4: Druk op de knop om te controleren of deze voldoende is opgeladen (zie Batterijstatus).
  • Step 5: Voer een RESET uit: houd de knop 10 seconden ingedrukt. De RESET wordt na 10 seconden bevestigd wanneer u een trilling voelt. Laat de knop los.

Ervaar je nog steeds problemen?

Fysieke schade

Het spijt ons dat je IQOS ILUMA ONE beschadigd is geraakt. Werkt je apparaat nog? Kun je ondanks de schade je apparaat nog gebruiken?


Ervaar je nog steeds problemen?

Alle lampjes knipperen 2x (kort indrukken)

Als alle lampjes twee keer wit knipperen op je IQOS ILUMA ONE, betekent dit dat je apparaat werkt buiten het juiste temperatuurbereik (5°C - 40°C).
INFO: Als de omgevingstemperatuur laag is, probeer dan het apparaat op te warmen door deze minstens een minuut in je handen te houden.


Ervaar je nog steeds problemen?

Geel lampje knippert 3x

Als je IQOS ILUMA ONE 3x geel knippert, betekent dit dat het apparaat moet worden opgeladen.
Je apparaat moet VOLLEDIG OPGELADEN zijn om 20 tabaksticks te kunnen gebruiken. Zorg ervoor dat je een door de fabrikant goedgekeurde voedingsadapter en kabel gebruikt.
Het batterijniveau wordt weergegeven door de lichtstrip boven de knop terwijl het apparaat wordt opgeladen


Ervaar je nog steeds problemen?

Andere problemen

Ervaar je andere problemen met je IQOS ILUMA PRIME? Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Wewijn elke dag bereikbaar van 10:00u tot 19:00u

Ervaar je nog steeds problemen?

Extra ondersteuning voor jouw IQOS ILUMA ONE

Dat is niet alles! Er is nog meer handige informatie:

  • Live chat icon

    IQOS ILUMA ONE Gebruikershandleiding

    Vind alle nuttige informatie
    voor uw apparaat


    Download PDF
  • Like button icon

    FAQs

    Vind hier makkelijk het
    antwoord op veelgestelde vragen


    Zie FAQs

Zijn wij iets vergeten?

Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.
Elke dag beschikbaar van 10:00 tot 19:00.

  • Live chat icon

    Live ondersteuning

    Chat met onze IQOS experts
    voor de snelste reactie


    Start live chat
  • Like button icon
    Facebook-ondersteuning

    Stel jouw vraag en we nemen
    zo snel mogelijk contact met je op!


    Bericht ons
  • Speaker icon
    Twitter-ondersteuning

    Dm ons jouw vragen en we nemen
    zo snel mogelijk contact met je op!


    Tweet ons
  • Email icon
    Stuur ons een e-mail

    We antwoorden
    zo snel mogelijk!


    E-mail ons
  • Phone icon
    Bel ons

    Onze telefonische ondersteuningslijn
    verbindt je rechtstreeks met een IQOS expert.


    0800 - 990 0000
Dit product is niet risicovrij en levert bij gebruik met tabaksticks de verslavende stof nicotine af. Alleen voor volwassenen.