Vul je geboortedatum in en bevestig dat je een volwassen gebruiker bent van nicotine- of tabaksproducten.

BEVESTIG

Sorry!
Deze website is alleen bedoeld voor gebruikers van nicotine- of tabaksproducten die ouder zijn dan 18 jaar.

We Care

Deze website geeft informatie over onze rookvrije producten. We hebben je leeftijd nodig om te controleren of je een volwassene in Nederland bent die anders door zou gaan met roken of nicotineproducten zou gebruiken. Onze nicotine- en tabaksproducten zijn geen alternatief voor stoppen met roken en zijn niet bedoeld als hulpmiddelen daarvoor. Ze zijn niet risicovrij. Ze bevatten nicotine, die verslavend is. Alleen bedoeld voor gebruik door volwassenen. Ga naar de pagina Belangrijke informatie van deze website voor meer informatie over risico's.

GARANTIE & REPARATIES - FAQs

Als je IQOS-apparaat niet meer werkt, voer dan een soft reset uit:
  • Houd de aan-/uitknop samen met de reinigingsknop gedurende 2 seconden ingedrukt.
Als je IQOS nog steeds niet werkt, gebruik dan onze Troubleshoot tool om de diverse andere oplossingen te raadplegen

U kunt daarnaast ons myIQOS-team contacteren via onderstaande kanalen, zij zullen de meest geschikte oplossing voor u vinden.

Live Support: Chat met ons
Facebook Support: IQOS Support Nederland
Twitter Support: @iqos_support_nl
Email: contact.nl@iqos.com
Bel Gratis: 0800 9900000 - Bereikbaar elke dag tussen 10u en 19u.

Ga naar de troubleshooter tool
Het is niet mogelijk om een IQOS-apparaat te repareren.

Probeer je IQOS-apparaat niet te repareren. Als je IQOS niet meer werkt, voer dan een soft reset uit:

•Houd de aan-/uitknop samen met de reinigingsknop gedurende 2 seconden ingedrukt.

Als het apparaat nog steeds niet werkt, neem dan contact op met myIQOS via het gratis nummer - 0800 9900000 - en vraag een vervangbestelling aan voor je IQOS.

Als je een defect of barst ontdekt, stop dan onmiddellijk met het gebruik van je IQOS en neem contact op met myIQOS-team.
Het is niet mogelijk om de batterij van je IQOS-apparaat te verwijderen of te vervangen.

Als je IQOS volledig is opgeladen maar de batterij niet werkt, voer dan een soft reset uit:

•Houd de aan-/uitknop samen met de reinigingsknop gedurende 2 seconden ingedrukt.

Als het apparaat nog steeds niet werkt, neem dan contact op met myIQOS-team via het gratis nummer - 0800 9900000 - en vraag een vervangbestelling aan voor je IQOS.
De garantie is 1 jaar geldig vanaf de datum van aankoop.
De garantie is geldig voor alle onderdelen, inclusief de netspanningsadapter en USB-kabel.

Voor de Lader en Houder is de garantie 1 jaar geldig vanaf de datum van aankoop of totdat ze 7.300 keer gebruikt zijn (afhankelijk van welke situatie zich het eerst voordoet).
Door je IQOS apparaat te registreren weet je zeker dat deze onder de garantie valt wanneer zich een storing voordoet met het apparaat. Registreren kan direct via de link: myiqos/mydevices-list
Dit product is niet risicovrij en levert bij gebruik met tabaksticks de verslavende stof nicotine af. Alleen voor volwassenen.