- Houd de aan-/uitknop samen met de reinigingsknop gedurende 2 seconden ingedrukt.
U kunt daarnaast ons myIQOS-team contacteren via onderstaande kanalen, zij zullen de meest geschikte oplossing voor u vinden.
Live Support: Chat met ons
Facebook Support: IQOS Support Nederland
Twitter Support: @iqos_support_nl
Email: contact.nl@iqos.com
Bel Gratis: 0800 9900000 - Bereikbaar elke dag tussen 10u en 19u.
Ga naar de troubleshooter tool
Probeer je IQOS-apparaat niet te repareren. Als je IQOS niet meer werkt, voer dan een soft reset uit:
•Houd de aan-/uitknop samen met de reinigingsknop gedurende 2 seconden ingedrukt.
Als het apparaat nog steeds niet werkt, neem dan contact op met myIQOS via het gratis nummer - 0800 9900000 - en vraag een vervangbestelling aan voor je IQOS.
Als je een defect of barst ontdekt, stop dan onmiddellijk met het gebruik van je IQOS en neem contact op met myIQOS-team.
Als je IQOS volledig is opgeladen maar de batterij niet werkt, voer dan een soft reset uit:
•Houd de aan-/uitknop samen met de reinigingsknop gedurende 2 seconden ingedrukt.
Als het apparaat nog steeds niet werkt, neem dan contact op met myIQOS-team via het gratis nummer - 0800 9900000 - en vraag een vervangbestelling aan voor je IQOS.
De garantie is geldig voor alle onderdelen, inclusief de netspanningsadapter en USB-kabel.
Voor de Lader en Houder is de garantie 1 jaar geldig vanaf de datum van aankoop of totdat ze 7.300 keer gebruikt zijn (afhankelijk van welke situatie zich het eerst voordoet).